Her kan du finde ofte stillede spørgsmål og de dertilhørende svar omkring Multisms.
1. Binder jeg mig til et abonnement ved tilmelding?
Nej, der er ikke noget abonnement. Du betaler kun for dit forbrug af sms.
2. Kan jeg få udbetalt mine ubrugte enheder?
Ja, hvis dette ønskes kontakt os da på tlf. 32820050.
3. Kan jeg modtage beskeder/svar på mine udsendinger?
Ja, du får i forbindelse med din oprettelse en indbakke, hvor alle svar vil være at finde.
4. Kan jeg tilmelde mig, hvis jeg ikke har en mobil?
Ja, det kan du godt. Du skal bare ringe på tlf. 32820050, så klarer vi resten.
5. Koster det noget at blive oprettet?
Nej, oprettelsen er gratis, og vi giver de første 20 sms'er kvit og frit.
6. Kan jeg sende til flere modtagere på een gang?
Ja, du kan sende den samme besked til alle dine kontakter efter eget valg, nemt og bekvemt, uden at skulle skrive den samme besked igen og igen.
7. Skal jeg betale noget for de sms, jeg modtager?
Nej, der er ingen andre udgifter end dit eget forbrug af sendte sms'er. Du skal altså ikke betale for at modtage sms beskeder.
8. Hvordan fylder jeg flere enheder på min konto?
Klik på 'Indbetal til konto' i menuen til venstre når du er logget ind. Klik på den ønskede pakkeløsning, og følg herefter anvisningerne for betaling med Visa/Dankort, eller med E-Dankort. Såfremt du ikke har et Visa/Dankort eller et E-Dankort, kan du kontakte supporter afdelingen på +45 32 82 00 50 for at få hjælp til at fylde på din konto.
9. Hvordan kan jeg afmelde mig Multi SMS?
Hvis du ikke længere ønsker at have en konto, bedes du afmelde dig enten pr. mail info@multisms.dk eller på tlf. 32820050.
|